TOKATLI DİYOR Kİ; PARASIYLA DEĞİL Mİ NEYSE VERELİM...

Saygıdeğer vekillerim... Sayın valim... Sayın belediye başkanlarım ve Tokat'ın sözü geçenleri...
Şu elimde görmüş olduğunuz...
Pardon böyle girince; ayaküstü meyve sebze dilimleme aleti satmaya çalışan pazarlamacıya benzedim değil mi...?
İnanın değilim...

Göstermek istediğim şey bir fotoğraftı efendim...
Havalimanımızın duran inşaatınının fotoğrafı...
Bir kez daha hayal olan yatırımımızın... Hüsran olan hayallerimizin fotoğrafı...

Neyse;
Bakmayın siz meseleyi dramatize etmeme...
Aslında biz alışkınız böyle şeylere...
Hatta bundan bin beterlerini gördük de, bana mısın demedik hamdolsun...

Sadede gelecek olursak; arzuhalim şu efendim...;
Tokat'tan vatandaşlar yazıyor...
Diyorlar ki; Tokat'ta yok ama Sivas ve Merzifon havalimanlarını kullanıyoruz... Merzifon havalimanına da acilen bir servis konulmasını istiyoruz...

Neden mi...;
Efendim; Sivas Havalimanında İstanbul uçağı günün ortasında kalkıyormuş...
Dönüş saati ise; 16:00'ymış...
Sivas'tan binersen aynı gün içinde işini halledip dönmen imkansızmış...

"Ama Merzifon öyle mi?" diyor ve ekliyorlar...
Sabah 06:35'de biniyor, yine sabah saat: 08:00'de İstanbul'da oluyorsun...
Gün senin ne işin varsa hallet...
Dönüş saati de mükemmelmiş...; 23:00...
Yani bir günü en ideal şekilde kullanacak şekilde...
Ama Tokat için adeta biçilmiş kaftan olan bu havalimanına servis yokmuş...

Durum böyle olunca Tokatlı hemşerilerimiz, Merzifona mecburen şahsi araçları ile gidiyormuşlar...
Gidiş dönüş; uçak bileti kadar yakıt harcıyor...
Artı bir günde işini halledip dönsen dahi, sabah 06:00 civarı girip, ertesi günü 01:00'den sonra çıktığından dolayı 2 gün otopark ücreti alınıyormuş... O da; 70 bin lira civarı...

Bütün bunların üstüne, saat; 01:00'de Merzifon'a indikten sonra... o iki gece bir günün yorgunluğu ve bitkinliği ile Tokat'a 03:00'e kadar direksiyon sallamak...
Yani; Merzifon'dan sonra eve dönüş de oldukça tehlikeli...

Tokatlı vatandaşlar diyor ki; havalimanımız yok bari servisimiz olsun...
Üstelik kimseye angaryası da olmaz... servis ful çeker, çok da para kazanır...

Ha sayın vekillerimiz... Valimiz, başkanlarımız...
İnsanımız fabrika, yatırım falan demiyor...
İstedikleri; servis...
Üstelik parasını da verecekler...

Vallahi billahi böyle...
Sizden istenen bu...; Müjdeli haberlerinizi bekliyoruz efendim...

YORUM EKLE
YORUMLAR
Ali
Ali - 2 hafta Önce

Yazı oldukça tutarlı ve haklı. Sivasta özellikle kışın havaalanına gitmek de çok zor. Merzifon bir alternatif (uzak olmakla beraber). Tokat'a zaten birşey yapacakları yok. 2023 e doğru söz verilir, 2027 de bir daha söz verilir. 2100 de falan biter herhalde!

google.com, pub-6500093308715717, DIRECT, f08c47fec0942fa0